fbpx
More

    Sebuah telefon misteri realme dikesan di TENAA, dilengkapi skrin AMOLED dan bateri 4,220mAh!

    Semalam adalah hari yang istimewa untuk realme. realme telah melancarkan realme 8 5G di India, realme 8 Pro di Malaysia dan siri realme Q3 di China.

    Kini, sebuah lagi telefon misteri dari realme telah dikesan di pensijilan TEENA dengan nombormodel RMX3333. Di dalam penyenaraian tersebut, beberapa sepsifikasi penting peranti itu telah ditunjukkan.

    realme RMX3333 dilihat hadir dengan skrin 6.43 inci AMOLED FullHD+. Selain itu, ia juga hadir dengan cipset berteras lapas sehingga 2.4GHz, RAM 6GB atau 8GB, storan 128GB atau 256GB dan bateri 4,220mAh.

    Untuk kamera pula, ia dilengkapi kamera utama 48MP, kamera ultra lebar 8MP dan sebuah kamera 2MP. Pada bahagian depan pula terletak sebuah kamera swafoto 16MP pada lubang punch hole di atas kiri skrin.

    Peranti RMX3333 mempunyai dimensi 160.3 x 73.5 x 8 mmm dengan berat 175g. Ia juga dilihat hadir dengan realme UI 2.0 atas Android 11.

    Namun, sehingga kini, nama rasmi peranti RMX3333 masih lagi kekal misteri.

    Adakah ini salah satu varian global dari siri realme 8? Berikan komen anda mengenai peranti ini di Facebook kami dan terus kekal bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

    Sumber : GSMArena

     

    Artikel Terkini

    Acer umum PC Copilot+ pertama, komputer riba Swift 14 AI berharga ~RM5,155

    Acer telah melancarkan PC Copilot+ pertamanya, komputer riba Swift 14 AI dengan kerjasama Microsoft dan Qualcomm Technologies untuk membawa kepada era baharu...

    Copilot+ dilancar dengan komputer riba dikuasakan cip Qualcomm Snapdragon X Elite, X Plus

    Qualcomm mengotakan janjinya dengan pelancaran cipset Snapdragon X Elite dan Snapdragon X Plus untuk PC pada tahun ini. Microsoft dan pengeluar global...

    Tempahan smart #3 kini dibuka di Malaysia bersama pengumuman harga baharu smart #1

    smart Malaysia telah memperkenalkan smart #3 SUV Coupe dalam program Malaysia Autoshow 2024 di MAEPS Serdang dan sedia untuk menerima tempahan daripada...

    Samsung perkenalkan Galaxy Book4 Edge Series dengan cip Snapdragon X Elite, paparan AMOLED 120Hz

    Samsung telah melancarkan Galaxy Book4 Edge Series iaitu barisan baru komputer riba Windows on Arm yang menampilkan cipset Qualcomm Snapdragon X Elite....

    Harga vivo V30 5G turun secara tetap, kini bermula RM1,899

    vivo Malaysia telah mengumumkan penurunan harga pasaran untuk telefon pintar kelas pertengahan vivo V30 5G yang asalnya dilancar pada bulan Mac lalu.

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X