fbpx
More

    Siri HONOR 60 dapat pengiktirafan 3C: Sokong rangkaian 5G dan pengecasan pantas 66W

    HONOR mempunyai beberapa peranti yang mempunyai pensijilan 3C di China. Peranti ini diberi nombor model ELZ-AN00, ANY-AN00, TNA-AN00 dan LSA-AN00. Mereka dihasilkan oleh Guilin Shenzhen, Huizhou Guanghong, BYD Electronics dan kilang HONOR sendiri di mana kesemuanya menyokong rangkaian 5G.

    Peranti-peranti tersebut hadir dengan pengecas HW-110600C00 standard dan menyokong pengecasan pantas berwayar sehingga 66W (11V/6A). Telefon pintar ini juga serasi dengan pengecasan pantas 40W (10V4A). Terdapat laporan mengatakan bahawa peranti-peranti di atas mungkin tergolong dalam siri Honor 60.

    Menurut spekulasi, siri HONOR 60 akan merangkumi tiga model. Kami menjangkakan ianya ialah HONOR 60, HONOR 60 Pro dan HONOR 60 SE. Kini, terdapat laporan dari blogger Weibo, mendedahkan bahawa HONOR akan memperkenalkan HONOR 60 secara rasmi pada 1 Disember tahun ini. Namun, tarikh pelancarannya ini mungkin terdapat perubahan dan masih tidak dapat dipastikan setakat ini.

    Terdapat spekulasi yang mendakwa telefon pintar ini akan hadir dengan lubang tebuk pil di sudut kiri atas dan empat kamera belakang. HONOR 60 Pro pula akan dilengkapi dengan skrin melengkung lubang tebuk tengah dan lima kamera belakang. Maklumat setakat ini mendakwa HONOR 60 akan hadir dengan cip Snapdragon 870 serta bateri 4,500 mAh yang menyokong pengecasan pantas 65W.

    Terdapat laporan lain mengatakan bahawa siri HONOR 60 akan hadir dengan cipset Snapdragon 898. HONOR 60 mungkin menggunakan reka bentuk yang sesuai untuk golongan muda serta menyokong ciri yang membantu permainan dalam Vlog video dan aspek lain. Namun, maklumat yang kami dapati masih belum disahkan.

    Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

    Sumber: Gizchina

     

    Artikel Terkini

    HONOR Pad 9 5G dilancar di Malaysia: Tablet 12.1 inci dengan skrin 2.5K bermula...

    HONOR Malaysia telah melancarkan tabletnya yang terbaru iaitu HONOR Pad 9 5G. Sebagai tablet kelas pertengahan, ia dilengkapi skrin berukuran 12.1 inci...

    HONOR MagicBook X 16 2024 rasmi di Malaysia dengan Intel i5-12450H, skrin 16″ berharga...

    Selain telefon pintar dan tablet, komputer riba HONOR MagicBook X 16 2024 juga dilancarkan untuk pasaran Malaysia. Ia dilengkapi dengan pemproses Intel...

    Shopee lancarkan program Jaminan Tepat Masa untuk penghantaran barang bermula 6 Mei ini

    Shopee akan melancarkan inisiatif terbaharunya, program Jaminan Tepat Masa yang bertujuan untuk mengurangkan kebimbangan mengenai kebolehpercayaan penghantaran untuk pembeli dalam talian.

    Nothing Ear dan Ear (a) dilancar di Malaysia: Fon telinga wayarles lutsinar bermula RM479

    Nothing Malaysia telah memperkenalkan dua fon telinga wayarles baharu iaitu Nothing Ear dan Nothing Ear (a). Syarikat teknologi yang berpusat di London,...

    HONOR X7b 5G dilancar di Malaysia: Dimensity 6020, bateri 6,000mAh & kamera 108MP berharga...

    Memperkenalkan HONOR X7b 5G, telefon pintar yang berkuasa yang mentakrifkan semula prestasi mudah alih dan fotografi. Ia dilengkapi dengan RAM 16GB dan...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X