fbpx
More

    Siri HUAWEI nova 10 dengan kamera 50MP dan pengecasan 100W bakal dilancar 4 Julai ini

    HUAWEI mengumumkan bahawa mereka akan mengadakan persidangan musim panas produk baharu pada 4 Julai 2022 dan dalam acara itu mereka akan melancarkan siri HUAWEI nova 10. Berdasarkan video yang dikirim oleh HUAWEI, siri HUAWEI nova 10 menggunakan modul kamera khas di bahagian belakang.

    Pada penghujung Mei tahun ini, HUAWEI secara rasmi mengumumkan siri nova 10 baharu dengan mengatakan ia merupakan peranti generasi baharu di luar jangkaan orang ramai. Poster rasmi menunjukkan bahawa slogan siri nova 10 ialah “imej protagonis”.

    HUAWEI nova 10 Pro akan menggunakan skrin paparan melengkung 6.7 inci, lubang tebuk dwi-kamera di hadapan, pengimbas cap jari pada skrin dan persediaan tiga kamera di belakang. Berdasarkan berita sebelum ini, HUAWEI nova 10 siri akan menampilkan kamera utama 50MP RYYB, menyokong pengecasan pantas 100W dan prapasang OS Hongmeng.

    Pada masa ini, dua model baharu siri HUAWEI nova 10 telah diluluskan oleh Kementerian Perindustrian dan Teknologi Maklumat termasuk versi standard nova 10 (NCO-AL00) dan nova 10 Pro (GLA-AL100). Kedua-duanya adalah model 4G serta masing-masing menyokong pengecasan pantas 66W dan 100W.

    Telefon ini mungkin boleh didapati dalam dua warna iaitu perak dan hitam. Sama-sama kita nantikan pelancarannya pada 4 Julai ini. Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan nantikan berita seterusnya bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia. 

    Sumber: ITHome

     

    Artikel Terkini

    HONOR Band 9 dilancar di Malaysia: Jam tangan pintar dengan skrin AMOLED 1.57″ berharga...

    HONOR Malaysia telah melancarkan jam tangan pintar terbaru iaitu HONOR Band 9. Ia menampilkan skrin AMOLED berukuran 1.57 inci dengan kadar segar...

    Acer Malaysia lancarkan desktop, monitor dwi-paparan dan projektor bermula RM1,699

    Acer Malaysia hari ini melancarkan barisan komputer desktop, monitor dwi-paparan mudah alih dan sebuah projektor yang direka untuk meningkatkan kelancaran alir kerja...

    HONOR Pad 9 5G dilancar di Malaysia: Tablet 12.1 inci dengan skrin 2.5K bermula...

    HONOR Malaysia telah melancarkan tabletnya yang terbaru iaitu HONOR Pad 9 5G. Sebagai tablet kelas pertengahan, ia dilengkapi skrin berukuran 12.1 inci...

    HONOR MagicBook X 16 2024 rasmi di Malaysia dengan Intel i5-12450H, skrin 16″ berharga...

    Selain telefon pintar dan tablet, komputer riba HONOR MagicBook X 16 2024 juga dilancarkan untuk pasaran Malaysia. Ia dilengkapi dengan pemproses Intel...

    Shopee lancarkan program Jaminan Tepat Masa untuk penghantaran barang bermula 6 Mei ini

    Shopee akan melancarkan inisiatif terbaharunya, program Jaminan Tepat Masa yang bertujuan untuk mengurangkan kebimbangan mengenai kebolehpercayaan penghantaran untuk pembeli dalam talian.

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X