fbpx
More

    Siri vivo V30 5G dedahkan rahsia kesempurnaan potret dengan kelebihan Zeiss

    Dengan bangga, vivo Malaysia mempersembahkan siri vivo V30 5G yang begitu dinantikan di negara kita. Penuhi keperluan teknologi anda dengan peranti yang mengagumkan ini, yang menjanjikan pengalaman telefon pintar yang luar biasa.

    V30 Pro 5G menampilkan gabungan canggih antara cipset MediaTek Dimensity 8200, storan 12GB+512GB. Tidak hanya itu, baterinya yang besar berkapasiti 5,000mAh memastikan anda tidak perlu risau tentang kehabisan bateri, dengan sokongan pengecasan FlashCharge 80W melalui port USB-C untuk pengisian yang pantas dan efisien.

    Keindahan paparan AMOLED 6.78 inci 120Hz V30 Pro 5G akan memukau anda dengan resolusi 2800 x 1260 piksel dan kecerahan puncak 2800 nits. Terdapat juga lubang tebuk yang elegan untuk kamera swafoto 50MP, sementara susunan kamera belakang yang canggih terdiri daripada kamera ZEISS Professional Portrait 50MP, kamera ultra-lebar 50MP,dan kamera VCS True Colour 50MP untuk mengabadikan setiap detik dalam ketajaman yang luar biasa. 

    Kerjasama dengan ZEISS: Membawa potret dan atmosfera ceria

    vivo V30 Pro membawa anda ke dunia fotografi yang profesional dengan Kamera Potret 50MP yang dilengkapi dengan panjang fokus 50mm. Fokus yang tepat ini memainkan peranan penting dalam mencipta potret yang realistik dan hidup, memastikan setiap foto menonjol dengan kejelasan yang memukau.

    Keupayaan kamera 50MP pada V30 Pro membolehkan anda menangkap setiap detik dengan butiran yang kaya dan butiran yang menakjubkan. Dengan hasil yang jelas dan halus, potret yang diambil dengan V30 Pro memperlihatkan kecantikan setiap rambut halus dan bulu mata, sementara zum 2x membolehkan anda mendekati subjek tanpa mengorbankan kualiti gambar.

    Saksikan pencapaian yang luar biasa ketika vivo memperkenalkan ZEISS untuk pertama kalinya dalam siri V, menetapkan standard baru dalam keunggulan fotografi mudah alih. V30 Pro juga menghadirkan gaya bokeh ZEISS yang unik, diinspirasikan oleh kesan bokeh daripada lensa anamorfik tradisional. Mod ini menghasilkan tampilan sinematik dengan bokeh oval yang elegan di latar belakang, menjadikan setiap video dan gambar berkelas Premium. 

    Daripada Biotar Style Bokeh hingga Sonnar Style Bokeh, berbagai gaya bokeh ZEISS menambah dimensi dan kualiti kepada setiap potret yang diambil dengan V30 Pro. Jelajahi kemampuan fotografi yang tidak terbatas dengan vivo V30 Pro dan tunjukkan dunia potret yang luar biasa yang anda cipta.

    Kesan bokeh masih kelihatan walaupun pada waktu siang

    Menangkap warna sebenar bersama Aura Light 3.0

    Aura Light 3.0 pada V30 Pro membawa pengalaman pencahayaan yang baru dengan kawasan pencahayaan yang lebih luas dan lebih lembut, memastikan setiap butiran ditangkap dengan jelas sambil mengekalkan kehalusan tekstur kulit subjek. Dibantu oleh fotografi berkuasa AI, Aura Light secara pintar diaktifkan secara automatik mengikut suasana adegan, memberikan kesan pencahayaan yang menakjubkan.

    Dengan Sistem Warna vivo, anda dapat menggambarkan dunia dengan warna sebenar dengan sokongan Warna Semulajadi ZEISS, Warna Bertekstur vivo dan Warna Vivid Vivo. Setiap profil warna direka khas untuk menangkap situasi dengan tepat, memberikan anda kreativiti tanpa batasan dalam setiap tangkapan. 

    Gambar sebelum dan selepas menggunakan Aura light 3.0

    Keupayaan dan pengalaman sistem operasi

    Alami prestasi sistem pengendalian yang lancar dengan Funtouch OS 14 pada V30 Pro. Ia juga menyokong ciri seperti RAM Saver, Super Battery Saver dan Smart Color Temperature Adjustment untuk keselesaan pengguna yang dipertingkatkan.

    Keselamatan peribadi terjamin

    Dengan V30 Pro oleh vivo, pengguna dapat mengadaptasi skrin kunci mereka dengan gaya jam dan pilihan fon yang sesuai dengan citarasa masing-masing. Tidak hanya itu, ciri privasi yang terdapat dalam telefon pintar ini juga memungkinkan pengguna untuk menyembunyikan serta melindungi gambar-gambar yang mengandungi maklumat peribadi dengan menggunakan kata laluan.

    Jelajahi pengalaman fotografi yang revolusioner dengan siri vivo V30 5G! Setiap momen yang dirakam akan menjadi lebih berharga dengan teknologi terkini yang disajikan oleh vivo. 

    Layari laman web vivo Malaysia untuk maklumat lanjut mengenai peranti ini. Beritahu kami di Facebook jika anda berminat dengan siri vivo V30 5G dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

    [Ditaja oleh vivo Malaysia]

     

    Artikel Terkini

    TSMC bakal hasilkan cip dengan proses 1.6nm menjelang 2026

    TSMC mengumumkan proses pembuatan 1.6nm untuk cip dan ia juga termasuk rangkaian penghantaran kuasa yang meningkatkan kecekapan kuasa dan ketumpatan transistor dengan...

    Kejohanan MLBB Infinix GT 20 Pro tawar hadiah sehingga RM10,000, acara bakal diadakan pada...

    Sempena pelancaran Infinix GT 20 Pro pada 2 Mei ini, Infinix Malaysia akan menganjurkan Kejohanan MLBB Infinix GT 20 Pro iaitu sebuah...

    Samsung Galaxy Unpacked kedua dijadualkan pada 10 Julai 2024

    Acara Samsung Galaxy Unpacked yang akan datang dijadualkan pada 10 Julai 2024 di Paris, bertepatan dengan penganjuran City of Love Sukan Olimpik...

    Malaysia negara kedua paling ketagih gajet di Asia pada 2024, luang masa 8 jam...

    Agensi kajian pemasaran antarabangsa Electronics Hub telah menerbitkan senarai untuk negara yang paling banyak menggunakan gajet dalam masa sehari secara purata (average...

    Fujifilm instax mini 99 dilancar di Malaysia: Kamera analog yang boleh cetak gambar berharga...

    Pada hari ini, Fujifilm Malaysia melancarkan model kamera analog segera (instant analog camera) yang terbaru dalam siri instax*1 iaitu instax mini 99....

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X