fbpx
More

    Tingkatkan sambungan rumah anda dengan U Home 5G dan Router 5G Wi-Fi 6 PERCUMA!

    Semakin kecewa dengan kelajuan internet yang perlahan dan masalah sambungan yang tidak berkesudahan? Ucapkan selamat tinggal kepada masalah jalur lebar anda dengan  U Home 5G yang kini hadir dengan Router 5G Wi-Fi 6 percuma yang revolusioner dari U Mobile!

    Mengapa Memilih U Home 5G dan Router 5G Wi-Fi 6?

    • Pembayaran yang Berpatutan: Hanya dengan RM68 sebulan, Anda dapat menikmati sambungan internet yang pantas dan stabil. Harga ini sangat berpatutan, semuanya hanya dengan RM68/bulan yang kini datang dengan Router 5G Wi-Fi 6 percuma.
    • Sambungan yang Lancar: Dengan teknologi U Home 5G dan Router 5G Wi-Fi 6, anda akan mengatasi masalah kelajuan internet yang perlahan dan sambungan yang tidak stabil. Ia memberikan kelajuan ultra-pantas yang menjangkau setiap sudut rumah anda seperti menonton, bermain permainan dan bekerja dari rumah dengan lebih berkualiti.
    • Plug dan Main: Pemasangan yang sangat mudah! Hanya perlu plug Router 5G Wi-Fi 6 yang disediakan dan bersedia untuk menikmati sambungan internet yang pantas. Ini memastikan tiada masalah atau kesulitan dalam menyediakan sambungan yang terbaik untuk anda.
    • Router 5G Wi-Fi-6 Percuma: Anda tidak perlu mengeluarkan biaya tambahan untuk Router 5G Wi-Fi 6. Disediakan secara percuma, anda akan dilengkapi dengan teknologi terkini untuk mendapatkan prestasi optimum.
    • Teknologi yang Diperkukuhkan untuk Masa Depan: Dengan pilihan Router 5G Wi-Fi-6, anda akan mendapatkan pengalaman sambungan yang lebih pantas, latensi yang lebih rendah dan keselamatan yang lebih tinggi. Ini memberikan keyakinan kepada pelanggan bahawa mereka dilengkapi dengan teknologi yang memastikan sambungan mereka akan tetap lancar dan serasi dengan peralihan Malaysia ke 5G SA.

    Keperluan Wi-Fi harian di kawasan anda 

    Ia sesuai untuk bakal pemilik rumah atau penyewa yang mencari penyelesaian Wi-Fi yang tidak membebankan dan mudah. Bagi keluarga atau rumah dengan penggunaan data yang tinggi termasuk peranti pintar, pemain permainan video, dan penyiaran, U Home 5G dan Router 5G Wi-Fi 6 adalah pilihan yang tepat. 

    Sambungan yang lancar boleh diakses di mana-mana sahaja dengan sambungan yang pantas dan lancar yang ditawarkan oleh U Home 5G. Lokasi yang tidak layak untuk sambungan gentian tetapi memerlukan kelajuan seperti gentian untuk aktiviti harian juga akan mendapati U Home 5G dan Router 5G Wi-Fi 6 sebagai penyelesaian yang sesuai. 

    Terakhir, pengguna U Home 5G semasa yang menggunakan router yang tidak serasi atau terganggu oleh kos router akan mendapati peningkatan yang signifikan dengan beralih ke U Home 5G dan Router 5G Wi-Fi 6.

    Dapatkan kelebihan pendidikan dan gaya hidup dengan U Home 5G dan Router 5G Wi-Fi 6!

    Adakah anda terlepas daripada potensi penuh 5G kerana router usang? Naik taraf ke U Home 5G dan Router 5G Wi-Fi 6 dengan membuka dunia sambungan yang lancar. Sama ada anda sedang menonton rancangan kegemaran, menakluki medan permainan maya atau menghadiri mesyuarat maya, U Mobile ada untuk anda.

    Alami masa depan dengan sambungan hari ini!

    Sertai keluarga U Mobile dan tingkatkan sambungan rumah anda ke tahap baru. Dengan Router 5G Wi-Fi 6, nikmati kelajuan yang sangat pantas, sambungan yang tidak terputus dan teknologi yang diperkukuhkan untuk masa depan, semua dengan harga yang tidak dapat ditandingi. Ucapkan selamat datang kepada era baru jalur lebar rumah, ucapkan selamat datang kepada U Home 5G, lengkap dengan Router 5G Wi-Fi 6 percuma!

    Ketahui lebih lanjut mengenai Pelan U Home 5G di laman web rasmi U Mobile. Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

    [Ditaja oleh U Mobile]

     

    Artikel Terkini

    Tingkatkan sambungan rumah anda dengan U Home 5G dan Router 5G Wi-Fi 6 PERCUMA!

    Semakin kecewa dengan kelajuan internet yang perlahan dan masalah sambungan yang tidak berkesudahan? Ucapkan selamat tinggal kepada masalah jalur lebar anda dengan ...

    HONOR Magic6 Pro boleh didapati melalui pelan pascabayar CelcomDigi, Maxis, U Mobile & Yes

    HONOR Magic6 Pro telah mendapat sambutan hangat sejak dilancarkan di Malaysia dan kini boleh didapati melalui pelan pascabayar dengan CelcomDigi, Maxis, U...

    Infinix mungkin akan keluarkan telefon lipat pertamanya, Infinix Zero Flip

    Infinix mungkin akan mengeluarkan telefon pintar boleh lipat pertamanya, Infinix Zero Flip untuk mengikuti perkembangan dalam industri telefon pintar terkini. Walaupun spesifikasinya...

    X beri tanda biru kepada akaun dengan jumlah pengikut premium yang tinggi

    Sebelum ini, anda perlu melanggan pelan Premium untuk mendapatkan tanda biru (pengesahan) pada profil akaun anda. Namun kini, X secara mengejut telah...

    Samsung salahkan Google kerana isu skrin pada Galaxy S23 dengan One UI 6.1

    Samsung mula melancarkan kemas kini kepada One UI 6.1 untuk siri Galaxy S23 pada akhir Mac lalu. Namun, sejak pelancaran kemas kini...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X