fbpx
More

    vivo Malaysia anjurkan promosi khas di Lazada, tawarkan diskaun sehingga 35% untuk pelbagai telefon

    vivo Malaysia akan menganjurkan promosi khas di platform e-dagang Lazada, dengan kempen promosi Lazada Birthday KAW KAW yang akan berlangsung pada 24 Mac 2024 (hari ini) jam 8:00 malam sehingga 27 Mac 2024. Anda boleh menikmati diskaun sehingga 35% untuk pelbagai model telefon pintar serta baucar 12% (dihadkan sehingga RM200) di laman vivo dan iQOO dalam Lazada.

    Antara promosi yang akan dianjurkan termasuklah promosi satu hari (1-day Must Buy deals) yang akan ditawarkan pada 24 Mac jam 8:00 malam sehingga 25 Mac. Berikut adalah senarai harganya, namun harga untuk beberapa telefon ini hanya akan didedahkan dalam tempoh yang telah dinyatakan di atas:

    Anda juga boleh dapatkan diskaun tambahan (stackable savings) dengan menggabungkan Lazada Bonus, baucar kedai (store voucher) dan Laz Coins. Dengan berbuat demikian, anda boleh dapatkan diskaun 10% dengan perbelanjaan minimum RM500 (diskaun dihadkan pada RM50) atau diskaun 12% dengan perbelanjaan minimum RM1,000 (diskaun dihadkan pada RM200).

    Selain itu, anda juga boleh dapatkan diskaun sehingga 12% untuk siri telefon pintar vivo V30 5G (RM1,999) dan vivo V30 Pro 5G (RM2,199) yang baru sahaja dilancar. Telefon ini mempunyai teknologi kamera ZEISS dan cahaya Aura Light Portrait 3.0 untuk prestasi kamera yang canggih. Setiap pembelian akan disertakan dengan hadiah tambahan bernilai RM500 atau lebih.

    Diskaun tambahan untuk promosi ini
    Promosi khas untuk siri vivo V30 5G

    Jika anda membeli mana-mana siri vivo V30 pada 27 Mac 2024 sahaja, anda boleh dapatkan baucar diskaun tambahan sebanyak 12% dan hadiah bernilai RM825. Perlu diingati bahawa promosi tambahan ini hanya akan disediakan pada satu hari sahaja.

    Layari laman web vivo Malaysia untuk maklumat lanjut mengenai promosi ini. Beritahu kami di Facebook jika anda berminat dengan promosi ini dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    HONOR Band 9 dilancar di Malaysia: Jam tangan pintar dengan skrin AMOLED 1.57″ berharga...

    HONOR Malaysia telah melancarkan jam tangan pintar terbaru iaitu HONOR Band 9. Ia menampilkan skrin AMOLED berukuran 1.57 inci dengan kadar segar...

    Acer Malaysia lancarkan desktop, monitor dwi-paparan dan projektor bermula RM1,699

    Acer Malaysia hari ini melancarkan barisan komputer desktop, monitor dwi-paparan mudah alih dan sebuah projektor yang direka untuk meningkatkan kelancaran alir kerja...

    HONOR Pad 9 5G dilancar di Malaysia: Tablet 12.1 inci dengan skrin 2.5K bermula...

    HONOR Malaysia telah melancarkan tabletnya yang terbaru iaitu HONOR Pad 9 5G. Sebagai tablet kelas pertengahan, ia dilengkapi skrin berukuran 12.1 inci...

    HONOR MagicBook X 16 2024 rasmi di Malaysia dengan Intel i5-12450H, skrin 16″ berharga...

    Selain telefon pintar dan tablet, komputer riba HONOR MagicBook X 16 2024 juga dilancarkan untuk pasaran Malaysia. Ia dilengkapi dengan pemproses Intel...

    Shopee lancarkan program Jaminan Tepat Masa untuk penghantaran barang bermula 6 Mei ini

    Shopee akan melancarkan inisiatif terbaharunya, program Jaminan Tepat Masa yang bertujuan untuk mengurangkan kebimbangan mengenai kebolehpercayaan penghantaran untuk pembeli dalam talian.

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X