fbpx
More

    Xiaomi lancarkan MIJIA Smart Rechargeable Desk Lamp ~RM83 dan MIJIA Electric Kettle 2 ~RM64

    Xiaomi telah melancarkan MIJIA Smart Rechargeable Desk Lamp yang berharga sekitar 129 Yuan (~RM83) dan MIJIA Electric Kettle 2 dengan kapasiti yang ditingkatkan dengan harga 99 Yuan (~RM64)

    MIJIA Smart Rechargeable Desk Lamp menggunakan litium bateri kapasiti tinggi 2,000mAh yang boleh bertahan selama 120 jam. Kecerahan lampu 100% boleh bertahan sehingga lebih dari 4 jam, kecerahan 10% boleh bertahan sehingga 40 jam manakala kecerahan 1% akan bertukar ke lampu malam boleh bertahan sehingga 120 jam.

    Lampu ini mempunyai tetapan suhu warna tiga-tahap dan kecerahan di mana ia dilengkapi dengan 12 modul LED 0.25W dengan nilai keseluruhan 5W dan suhu warnanya boleh disesuaikan dari 2,700K sehingga 6,000K.

    Kerana gelarannya yang pintar, lampu pintar ini bertindak memberitahu pemilik rumah sekiranya loceng pintu berdering dan mematikan semua lampu dibilik lain apabila lampu tepi katil dimatikan. Pada waktu malam pula, ia dapat mengesan pergerakan badan dan akan bertukar ke mod malam secara automatik.

    MIJIA Electric Kettle 2 mempunyai reka bentuk garis bulat. Pemegangnya berbentuk 7-terbuka di mana suis tidak jauh dari tempat didihnya. Kapasiti cerek ini ditingkatkan ke 1.7L yang boleh mendidihkan 8 cawan air sekaligus. Ia mempunyai struktur dua-lapisan di bahagian dalam dan luar untuk mengelakkan luka terbakar secara tidak sengaja.

    Keluli tahan karat gred makanan 304 yang digunakan di bahagian dalam merupakan tahan oksidasi dan mudah dibersihkan. Ia dilengkapi dengan kuasa-tinggi pengumpulan-tenaga 1,800W yang boleh mendidih dalam masa 2 minit. Casis pemanasan plat aluminium tebal digunakan untuk keseimbangan didihan supaya air mendidih sepenuhnya.

    Dari segi keselamatan, cerek elektrik ini menggunakan termostat STRIX yang akan menghentikan pemanasan dengan tepat apabila air telah mencapai tahap didih. Ia juga mempunyai perlindungan daya empat kali ganda termasuk pemadaman automatik ketika air dimatikan, pemadaman automatik ketika kering, perlindungan fius suhu tinggi dan reka bentuk anti-kejutan.

    Setakat ini takde maklumat mengenai keberadaanya di Malaysia. Komen di Facebook kami dan tunggu berita seterusnya bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia.

    Sumber: Gizmochina

     

    Artikel Terkini

    Zahid Hamidi ingin kerajaan beri tablet kepada setiap pelajar

    Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi berkata kerajaan akan memastikan setiap pelajar dan murid dibekalkan dengan sebuah tablet supaya mereka...

    Nokia 3210 rasmi di Malaysia dengan sambungan 4G, port USB-C berharga RM339

    Minggu lepas, HMD melancarkan Nokia 3210 klasik yang diberi nafas baharu dengan sambungan 4G dan port pengecasan USB-C untuk meraikan ulang tahun...

    Apple perkenalkan kawalan peranti dengan mata dan ‘Music Haptics’

    Ketika Google I/O sedang berlangsung, Apple berjaya mencuri perhatian dengan mengumumkan beberapa ciri keupayaan akses yang akan membolehkan orang kurang upaya menggunakan...

    Infinix GT 20 Pro antara telefon terawal sokong MLBB dan PUBG dalam 120 fps

    Infinix yang merupakan penaja telefon gaming rasmi untuk tahun kedua berturut-turut di PUBG MOBILE Super League (PMSL) di Eropah, Rantau Timur Tengah...

    Astro bakal siar semua perlawanan siaran langsung UEFA EURO 2024 di SPOTV

    Astro Malaysia mengumumkan bahawa kesemua 51 siaran langsung perlawanan UEFA EURO 2024 akan disiarkan dalam kualiti Definisi Tinggi (HD) melalui dua saluran...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X