fbpx
More

    Xiaomi lancarkan siri Xiaomi TV A dan TV A Pro di Malaysia bermula RM1,199

    Xiaomi Malaysia sedang memperkenalkan perkembangan teknologi terkini dalam ruang kehidupan pintar dari 7 hingga 10 September di Sunway Pyramid, Petaling Jaya. Pengunjung boleh meneroka pelbagai zon yang menunjukkan persekitaran kehidupan sebenar dengan mengalami pelbagai produk AIoT Xiaomi.

    Acara ini merupakan pelancaran Xiaomi TV A Series dan Xiaomi TV A Pro Series yang boleh didapati di Xiaomi Authorized Stores dan dalam talian di kedai rasmi Xiaomi di Lazadabermula dari RM1,199. Dalam pada itu, acara ini menampilkan turut produk Xiaomi termasuk Xiaomi Pad 6 baru, penyedut vakum, penapis udara, kamera keselamatan, alatan pakaian dan banyak lagi.

    Ekosistem Xiaomi meningkatkan kualiti hidup pengguna melalui sambungan dan kawalan yang lancar melalui telefon pintar atau tablet. Pelngunjung boleh meneroka produk dalam pelbagai kategori seperti TWS & alatan pakaian, alatan dapur, penjagaan peribadi, kamera pintar & keselamatan, pembersihan pintar dan alatan alam sekitar.

    Xiaomi juga telah melancarkan rangkaian televisyen pintar baharunya iaitu Xiaomi TV A Series dan Xiaomi TV A Pro Series yang berfungsi sebagai pusat kawalan rumah pintar dan menyediakan pengalaman hiburan yang lebih baik.

    Siri Xiaomi TV A menawarkan reka bentuk premium tanpa bingkai logam, paparan hingga 4K, Dolby Audio, DTS-HD, DTS Virtual:X2, Bluetooth 5.0, Google TV, Hey Google, Chromecast terbina dalam dan akses ke Play Store untuk kandungan.

    Siri Xiaomi TV A Pro pula menampilkan reka bentuk tunggal dengan rangka logam premium, paparan 4K UHD dengan kadar segar semula 60Hz untuk pengalaman tontonan yang mengasyikkan. Siri ini juga dilengkapi dengan audio Dolby, DTS-X, DTS Virtual:X1 dan pembesar suara 24W. Ia juga menyokong Google TV dan Google Assistant.

    Harga dan ketersediaan termasuk:

    • Siri Xiaomi TV A Pro dalam tiga saiz: 43 inci, 55 inci, dan 65 inci, bermula dari RM 1,399.
    • Siri Xiaomi TV A dalam dua saiz: 43 inci dan 55 inci, bermula dari RM 1,199. Xiaomi TV A 32 akan disediakan kemudian.

    Tawaran eksklusif istimewa untuk Siri Xiaomi TV A Pro dan Xiaomi TV A boleh dinikmati untuk jangka masa terhad. Pada 9 September, pembeli boleh menikmati penjimatan istimewa semasa Jualan Terbuka dan 100 pelanggan pertama yang membeli Siri Xiaomi TV A Pro di Xiaomi Smart Living Showcase di Sunway Pyramid akan menerima hadiah percuma sambil berpeluang untuk menyertai cabutan bertuah dengan hadiah eksklusif bernilai RM 11,997.

    Bagi mereka yang memerlukan tontonan dengan skrin besar, anda mungkin boleh mempertimbangkan siri Xiaomi TV A Pro dan Xiaomi TV A. Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Xiaomi 15 akan jadi peranti pertama dengan Snapdragon 8 Gen 4, bakal dilancar Oktober...

    Minggu lepas, satu laporan mendakwa bahawa Xiaomi mempunyai hak pelancaran pertama eksklusif untuk cipset Qualcomm Snapdragon 8 Gen 4 yang akan datang....

    Samsung Galaxy Tab S6 Lite (2024) rasmi di Malaysia: Skrin 10.4″, sokong S Pen...

    Samsung Malaysia mengumumkan bahawa tablet Samsung Galaxy Tab S6 Lite (2024) telah tiba di pasaran Malaysia secara rasmi dengan memori RAM 4GB...

    DNB, Ericsson bekerjasama untuk memajukan perusahaan di Malaysia melalui teknologi 5G

    Digital Nasional Berhad (DNB) dan Ericsson, sebuah syarikat teknologi komunikasi global yang terkemuka telah mengumumkan secara rasmi rancangan untuk memacu transformasi digital...

    Kempen Jualan Super 5.5 realme: Baucar sehingga RM1,800 di Shopee, Lazada dan TikTok Shop

    Bermula 3 Mei 2024, realme Malaysia bekerjasama dengan Shopee, Lazada dan TikTok Shop mengadakan Kempen Jualan Super 5.5. Dalam tempoh tiga hari,...

    OPPO A38 dan A18 kini mendapat penurunan harga sebanyak RM50

    OPPO Malaysia telah mengumumkan pelarasan harga yang ketara untuk model OPPO A38 dan A18 dengan menawarkan penjimatan sehingga RM50. Harga baharu itu...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X