fbpx
More

    Xiaomi Robot Vacuum X10+ & siri Truclean W10 Wet Dry Vacuum dilancar di Malaysia bermula RM2,599

    Xiaomi hari ini mengumumkan keluaran global bagi Xiaomi Robot Vacuum X10+ dan Xiaomi Truclean W10 Wet Dry Vacuum Series.

    Xiaomi Robot Vacuum X10+ bakal hadir di Malaysia mampu mengosongkan tong sampahnya, membersihkan pad mop, mengisi semula tangki air, memastikan kain mopnya sentiasa lembap dan mengeringkan sendiri untuk mengelakkan pengekalan lembapan dan bau apabila mesin tidak digunakan. 

    Mop boleh terangkat sendiri apabila sensor ultrasonik mengesan permaidani sambil mengambil habuk dengan teliti dengan kuasa sedutan 4,000Pa1. Dengan pad mop dwi berputar, ia boleh menghilangkan kotoran lantai yang degil. 

    Ia dikuasakan oleh sistem S-Cross AITM membolehkannya mengelak setiap objek di laluan pembersihan dan laser dwi-baris dan kamera RGB untuk pengesanan sasaran. Navigasi LDS pada alat ini boleh merancang laluan pembersihan yang cekap, tidak kira saiz dan konfigurasi isi rumah. Ia diperakui oleh TÜV Rheinland mengikut piawaian keselamatan siber dan perlindungan privasi mereka, memastikan privasi anda.

    Selain itu, Xiaomi Truclean W10 Wet Dry Vacuum Series terdiri daripada Xiaomi Truclean W10 Ultra Wet Dry Vacuum dan Xiaomi Truclean W10 Pro Wet Dry Vacuum yang mempunyai tiga fungsi iaitu menyedut, mengemop dan membasuh. Ia juga mempunyai fungsi penyesuaian binaan dalam membolehkan peranti melaraskan kuasa pembersihan secara automatik berdasarkan jumlah habuk yang dikenal pasti. 

    Xiaomi Truclean W10 Ultra Wet Dry Vacuum dilengkapi dengan mod pembersihan suhu tinggi 75°C yang boleh memberikan pembersihan yang lebih teliti. Ia juga boleh membersihkan diri, mengisi semula dengan air dan mengeringkan dirinya secara automatik dengan stesen pangkalan pintar semua-dalam-satu.

    Xiaomi Truclean W10 Pro Wet Dry Vacuum pula adalah teman terbaik untuk isi rumah dengan sudut dan tepi yang sukar dicapai. Ia direka khusus untuk ruang yang lebih besar dan mempunyai pemegang boleh laras 90 darjah yang membantu membersihkan bahagian bawah kebanyakan perabot dengan berkesan.

    Berikut merupakan harga dan tawaran yang disediakan:

    ProdukHargaTawaran
    Xiaomi Robot Vacuum X10+RM3,799Xiaomi Smart Air Purifier 4 Compact PERCUMA (bernilai RM 459)
    Xiaomi Truclean W10 Ultra Wet Dry VacuumRM 3,599Xiaomi Smart Air Purifier 4 Compact PERCUMA (bernilai RM 459)
    Xiaomi Truclean W10 Pro Wet DryRM 2,599Xiaomi Smart Air Purifier 4 Compact PERCUMA (bernilai RM 459)

    Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    TP-Link meperkenalkan WiFi 7 di Malaysia: Menggandakan kelajuan internet secara wayarles

    TP-Link, penyedia rangkaian WiFi dan peranti rumah pintar terkemuka di dunia, siap untuk merevolusi cara kita mengakses internet, sejajar dengan visi kerajaan...

    Siri Samsung Galaxy S25 dijangka sokong kemas kini AI Gemini Nano generasi ke-2 Google

    Samsung memperkenalkan Galaxy AI dengan siri Galaxy S24, bertujuan untuk meningkatkan pengalaman pengguna. Kini, khabar angin mencadangkan bahawa kemas kini Gemini Nano...

    Sony Xperia 1 VI dijangka akan dilancarkan pada 17 Mei 2024

    Sony mengikuti jadual yang hampir sama dengan pelancaran Xperia tahun lepas, dengan pengumuman dijangka pada 17 Mei ini, seperti yang ditunjukkan oleh...

    Google Maps dan Carian bantu pemilik EV mencari lokasi pengecasan

    Dengan peningkatan pemilikan kenderaan elektrik (EV), terdapat permintaan yang semakin meningkat untuk stesen cas yang mudah diakses. Bagi mengatasi ini, Google Maps...

    Siri iQOO Z9 disahkan SIRIM, mungkin dilancar di Malaysia tidak lama lagi

    iQOO sedang bersiap sedia untuk melancarkan siri iQOO Z9 di China tidak lama lagi dengan jangkaan model standard akan menampilkan spesifikasi berbeza...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X