fbpx
More

    Xiaomi Robot Vacuum X10+ & siri Truclean W10 Wet Dry Vacuum dilancar di Malaysia bermula RM2,599

    Xiaomi hari ini mengumumkan keluaran global bagi Xiaomi Robot Vacuum X10+ dan Xiaomi Truclean W10 Wet Dry Vacuum Series.

    Xiaomi Robot Vacuum X10+ bakal hadir di Malaysia mampu mengosongkan tong sampahnya, membersihkan pad mop, mengisi semula tangki air, memastikan kain mopnya sentiasa lembap dan mengeringkan sendiri untuk mengelakkan pengekalan lembapan dan bau apabila mesin tidak digunakan. 

    Mop boleh terangkat sendiri apabila sensor ultrasonik mengesan permaidani sambil mengambil habuk dengan teliti dengan kuasa sedutan 4,000Pa1. Dengan pad mop dwi berputar, ia boleh menghilangkan kotoran lantai yang degil. 

    Ia dikuasakan oleh sistem S-Cross AITM membolehkannya mengelak setiap objek di laluan pembersihan dan laser dwi-baris dan kamera RGB untuk pengesanan sasaran. Navigasi LDS pada alat ini boleh merancang laluan pembersihan yang cekap, tidak kira saiz dan konfigurasi isi rumah. Ia diperakui oleh TÜV Rheinland mengikut piawaian keselamatan siber dan perlindungan privasi mereka, memastikan privasi anda.

    Selain itu, Xiaomi Truclean W10 Wet Dry Vacuum Series terdiri daripada Xiaomi Truclean W10 Ultra Wet Dry Vacuum dan Xiaomi Truclean W10 Pro Wet Dry Vacuum yang mempunyai tiga fungsi iaitu menyedut, mengemop dan membasuh. Ia juga mempunyai fungsi penyesuaian binaan dalam membolehkan peranti melaraskan kuasa pembersihan secara automatik berdasarkan jumlah habuk yang dikenal pasti. 

    Xiaomi Truclean W10 Ultra Wet Dry Vacuum dilengkapi dengan mod pembersihan suhu tinggi 75°C yang boleh memberikan pembersihan yang lebih teliti. Ia juga boleh membersihkan diri, mengisi semula dengan air dan mengeringkan dirinya secara automatik dengan stesen pangkalan pintar semua-dalam-satu.

    Xiaomi Truclean W10 Pro Wet Dry Vacuum pula adalah teman terbaik untuk isi rumah dengan sudut dan tepi yang sukar dicapai. Ia direka khusus untuk ruang yang lebih besar dan mempunyai pemegang boleh laras 90 darjah yang membantu membersihkan bahagian bawah kebanyakan perabot dengan berkesan.

    Berikut merupakan harga dan tawaran yang disediakan:

    ProdukHargaTawaran
    Xiaomi Robot Vacuum X10+RM3,799Xiaomi Smart Air Purifier 4 Compact PERCUMA (bernilai RM 459)
    Xiaomi Truclean W10 Ultra Wet Dry VacuumRM 3,599Xiaomi Smart Air Purifier 4 Compact PERCUMA (bernilai RM 459)
    Xiaomi Truclean W10 Pro Wet DryRM 2,599Xiaomi Smart Air Purifier 4 Compact PERCUMA (bernilai RM 459)

    Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    U Mobile lancarkan U Home 5G CPE Bundle dengan “router” percuma bermula RM68/bulan

    U Mobile hari ini telah mengemas kini pelan jalur lebar U Home 5G dengan U Home 5G CPE Bundle baharu pada harga...

    realme 12 5G akan dilancar di Malaysia pada 25 Mac 2024

    Melalui halaman rasmi realme di Facebook, syarikat itu akan melancarkan realme 12 5G pada 25 Mac 2024. Untuk makluman anda, peranti ini...

    OPPO Reno11 F 5G dilancar di Malaysia: Dimensity 7050, kamera 64MP & IP65 berharga...

    OPPO Malaysia telah melancarkan telefon pintar OPPO Reno11 F 5G ke pasaran Malaysia, menampilkan persediaan tri-kamera ultra-jelas 64MP dan paparan AMOLED 120Hz...

    BYD e2 Glory Edition dilancarkan, jarak perjalanan 405km bermula ~RM58,682

    Pengeluar kereta elektrik (EV) global terkemuka, BYD telah melancarkan hatchback e2 Glory Edition baharu. EV baharu ini didatangkan dengan tanda harga yang...

    “Grand Finals” PMSL SEA Spring 2024 diadakan di Tropicana Gardens Mall, PJ hari ini

    Saingan peringkat liga PUBG MOBILE Super League Southeast Asia Spring 2024 telah berakhir pada 10 Mac 2024 di mana 16 pasukan teratas...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X