fbpx
More

    CelcomDigi, Maxis dan U Mobile buka tempahan untuk siri iPhone 15 pada 22 September ini

    iPhone 15 dan iPhone 15 Pro akan datang ke Malaysia pada akhir bulan ini. Jika anda lebih gemar membeli dengan kontrak pelan pascabayar syarikat telekomunikasi, anda boleh membuat tempahan melalui CelcomDigi, Maxis dan U Mobile mulai 22 September ini.

    Membeli iPhone dalam kontrak membolehkan anda menikmati penjimatan tambahan daripada subsidi kontrak syarikat telekomunikasi jika tidak kesah dengan komited kepada pelan pascabayar jangka panjang.

    CelcomDigi yang baru digabungkan telah mengacah bahawa tempahan akan bermula pada 22 September 2023. Anda boleh membuat tempahan dalam talian di Kedai Dalam Talian Celcom atau di Digi Store Online. Maxis juga menawarkan tempahan iPhone 15 dan iPhone 15 Pro di kedai dalam talian mereka dan panduan tentang cara untuk menempah telah disediakan.

    Maxis menawarkan bayaran ansuran bulanan selama 24 atau 36 bulan dengan faedah 0% melalui program Maxis Zerolution. Selain itu, Maxis juga menawarkan program tukar beli dengan CompAsia dan mereka memberikan hadiah bernilai lebih RM12,000.

    U Mobile juga telah mengacah di laman rasmi mereka dengan menawarkan tempahan untuk iPhone 15 dan iPhone 15 Pro pada 22 September. Walau bagaimanapun, tiada butiran mengenai tempat dan cara penempahan.

    Beritahu kami di Facebook jika anda akan menempah salah satu model dalam siri iPhone 15 dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    HONOR MagicBook X 16 2024 rasmi di Malaysia dengan Intel i5-12450H, skrin 16″ berharga...

    Selain telefon pintar dan tablet, komputer riba HONOR MagicBook X 16 2024 juga dilancarkan untuk pasaran Malaysia. Ia dilengkapi dengan pemproses Intel...

    Shopee lancarkan program Jaminan Tepat Masa untuk penghantaran barang bermula 6 Mei ini

    Shopee akan melancarkan inisiatif terbaharunya, program Jaminan Tepat Masa yang bertujuan untuk mengurangkan kebimbangan mengenai kebolehpercayaan penghantaran untuk pembeli dalam talian.

    Nothing Ear dan Ear (a) dilancar di Malaysia: Fon telinga wayarles lutsinar bermula RM479

    Nothing Malaysia telah memperkenalkan dua fon telinga wayarles baharu iaitu Nothing Ear dan Nothing Ear (a). Syarikat teknologi yang berpusat di London,...

    HONOR X7b 5G dilancar di Malaysia: Dimensity 6020, bateri 6,000mAh & kamera 108MP berharga...

    Memperkenalkan HONOR X7b 5G, telefon pintar yang berkuasa yang mentakrifkan semula prestasi mudah alih dan fotografi. Ia dilengkapi dengan RAM 16GB dan...

    nubia Neo 2 5G dilancar di Malaysia: Tampilkan ‘Dual Gaming Shoulder Triggers’ berharga RM999

    Siri nubia Neo melancarkan peranti andalan terbaharunya, nubia Neo 2 5G yang dicipta untuk memenuhi keperluan pemain kasual dan peminat dengan mengutamakan...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X