fbpx
More

    Razer lancarkan topeng pintar, kerusi “gaming”, “headset” dan banyak lagi di RazerCon 2021

    Baru-baru ini, Razer mengadakan RazerCon 2021 dalam talian dengan 1.5 juta penonton di seluruh dunia. Sejajar dengan tanda pagar #GoGreenWithRazer, Razer mengumumkan RazerCon 2021 tahun ini sebagai strim langsung karbon neutral pertama di dunia. Mereka telah mendedahkan Razer Zephyr Wearable Air Purifier, kerusi gaming Razer Enki dan Razer Kraken V3 Family.

    Razer Zephyr Wearable Air Purifier berharga $99 (~RM410.83) dikembangkan dari Project Hazel. Ia menampilkan pencahayaan RGB yang boleh disesuaikan, kipas berganda melalui penapis N95 yang boleh diganti dan piring mulut lutsinar serta topeng pintar yang dapat dikawal sepenuhnya melalui aplikasi. 

    Ia telah habis dijual walaupun dalam pesanan kumpulan ke-2. Kerana permintaan yang tinggi, Razer telah berjanji bahawa mereka akan meningkatkan pengeluaran peranti tersebut tidak lama lagi.

    Siri kerusi permainan Razer Enki memberikan keselesaan permainan sepanjang hari dengan lengkungan bahu yang dipanjangkan 110 darjah, tapak tempat duduk ultra lebar 21″, sandaran 152 darjah, sandaran tangan boleh laras sepenuhnya dan lengkung lumbar binaan dalam.

    Ia menggunakan kulit sintetik EPU mesra alam yang boleh didapati dalam warna Razer Green, Black dan Quartz Pink pada harga $399 (~RM1655.77).

    Sementara itu, fon kepala gaming Razer Kraken V3 Family menerapkan teknologi haptik pintar Razer HyperSense untuk maklum balas deria sentuhan hidup berdasarkan petunjuk audio. Razer Kraken V3 Pro berharga dari $99.99 (~RM414.94).

    Razer juga mengumumkan siri PC Component terbaru mereka bersama warna Quartz baru untuk komputer riba Razer Book mereka. Razer Gold akan menaja Final Call of Duty Mobile World Championship yang akan datang pada bulan Disember.

    Untuk memperingati ulang tahun ke-20 Halo, 343, AMD dan Razer telah bekerjasama untuk melancarkan kad grafik AMD Radeon™ RX 6900 XT Halo Infinite Limited Edition, versi grafik andalan AMD bertemakan Halo Infinite.

    Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    DNB, Ericsson bekerjasama untuk memajukan perusahaan di Malaysia melalui teknologi 5G

    Digital Nasional Berhad (DNB) dan Ericsson, sebuah syarikat teknologi komunikasi global yang terkemuka telah mengumumkan secara rasmi rancangan untuk memacu transformasi digital...

    Kempen Jualan Super 5.5 realme: Baucar sehingga RM1,800 di Shopee, Lazada dan TikTok Shop

    Bermula 3 Mei 2024, realme Malaysia bekerjasama dengan Shopee, Lazada dan TikTok Shop mengadakan Kempen Jualan Super 5.5. Dalam tempoh tiga hari,...

    OPPO A38 dan A18 kini mendapat penurunan harga sebanyak RM50

    OPPO Malaysia telah mengumumkan pelarasan harga yang ketara untuk model OPPO A38 dan A18 dengan menawarkan penjimatan sehingga RM50. Harga baharu itu...

    Sony Xperia 1 VI mungkin bawa peningkatan lensa telefoto, Snapdragon 8 Gen 3 dan...

    Sony bersedia untuk mendedahkan telefon pintar andalan terbaru mereka, Xperia 1 VI yang dijadualkan untuk dilancarkan pada 17 Mei 2024. Walaupun dianggap...

    WhatsApp sedang uji ciri sekat pengguna sementara jika langgar dasar khusus

    WhatsApp memperkenalkan ciri sekatan akaun baharu seperti yang dilihat dalam versi beta Android baru-baru ini. Ciri ini akan sementara menghalang pengguna daripada...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X