fbpx
More

    CMF Nothing Buds dan Neckband Pro dilancar di Malaysia, fon telinga wayarles bermula RM189

    Selepas melancarkannya untuk pasaran antarabangsa pada bulan Mac lalu, kini dua model fon telinga wayarles CMF by Nothing Buds dan CMF by Nothing Neckband Pro telah dilancar untuk pasaran Malaysia. Jika anda tidak tahu, CMF adalah sebuah jenama bawah naungan Nothing yang menawarkan pelbagai aksesori digital pada harga mampu milik.

    Berikut adalah maklumat lanjut mengenai kedua-dua produk

    CMF Buds

    Fon telinga wayarles ini menawarkan pembatalan hingar aktif (active noise cancellation) dengan kedalaman sehingga 42 dB dan bandwidth sehingga 2,900Hz bagi membenarkan anda mendengar muzik atau audio dengan lebih jelas. Ia juga menawarkan Transparency Mode bagi membenarkan pengguna untuk mendengar persekitaran mereka dengan lebih jelas dalam situasi tertentu.

    Ia dilengkapi pemacu Bio-fibre Driver 12.4mm, Ultra Bass Technology 2.0 dan Dirac Opteo untuk menghasilkan kualiti audio yang tinggi. Pengguna boleh pilih antara lima tetapan equaliser yang popular untuk pengalaman audio yang lebih unik dalam genre muzik berbeza.

    Sewaktu membuat panggilan telefon, ia mempunyai empat mikrofon dengan Clear Voice Technology dan algoritma pengurangan bunyi angin untuk kualiti audio yang lebih jelas.

    Baterinya boleh bertahan sehingga lapan jam jika bergantung pada fon telinga sahaja atau sehingga 35.5 jam jika digunakan bersama bekas pengecas. Pengecasan selama 10 minit sahaja sudah cukup untuk penggunaan selama 6.5 jam.

    CMF Buds akan dijual bermula 4 April 2024 dan boleh dibeli dari pengedar sah Nothing, Lazada atau Shopee pada harga RM199.

    CMF Neckband Pro

    Fon telinga ini mempunyai tali pengikat di antara kedua-dua belah dan turut menampilkan Environment Adaptive ANC yang boleh melaraskan tahap pembatalan hingar secara automatik, bergantung kepada situasi persekitaran. Ia mempunyai tiga tahap pembatalan hingar dan boleh membatalkan bunyi sehingga 50 dB.

    Ia mempunyai rating kalis air IP55 supaya ia boleh digunakan di luar bangunan dan sewaktu anda bersenam. Ia turut mempunyai butang 3-in-1 Smart Dial yang memudahkan pelarasan volume, main/jeda, pilih lagu seterusnya atau pilih tahap pembatalan hingar.

    Fon telinga ini mempunyai pemacu diaphragm 13.6mm dengan back chamber 0.27cc dan Ultra Bass Technology 2.0 untuk menghasilkan bass yang lebih jelas. Ia juga boleh dihubungkan dengan aplikasi Nothing X untuk kawalan yang lebih teliti.

    Baterinya berkapasiti 220mAh yang boleh bertahan sehingga 37 jam. Pengecasan selama 10 minit sahaja sudah cukup untuk digunakan selama 18 jam jika ANC dimatikan.

    CMF Neckband Pro akan dijual bermula 4 April 2024 dan boleh dibeli dari pengedar sah Nothing, Lazada atau Shopee pada harga RM189.

    Beritahu kami di Facebook jika anda berminat dengan mana-mana produk di atas dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Whatsapp kini benarkan ‘pin’ 3 mesej dalam sembang

    WhatsApp telah meningkatkan ciri-cirinya untuk menampung interaksi kumpulan besar, bertujuan untuk bersaing dengan platform seperti Telegram dan Discord. Baru-baru ini, ia meningkatkan...

    ASUS akan lancarkan komputer berfokuskan AI pada 21 Mei 2024

    Syarikat komputer dari Taiwan, ASUS, telah mengumumkan acara pelancaran virtual Next Level. AI Incredible. yang akan berlangsung pada hari Selasa, 21 Mei...

    Instagram ingin mudahkan pencipta kandungan kecil dapat lebih banyak tontonan dan pendedahan

    Pada waktu ini, kandungan video pendek yang dipaparkan dalam Instagram Reels kerap merupakan video yang dimuat naik semula (reposted) oleh pemilik akaun...

    Semua kaunter khidmat pelanggan Rapid KL kini terima kad debit, kredit

    Rapid Rail Sdn Bhd (Rapid Rail) selaku pengendali perkhidmatan pengangkutan awam rel Rapid KL mengumumkan bahawa semua kaunter perkhidmatan pelanggannya sudah mula...

    Assassin’s Creed Mirage akan ditawarkan untuk iPhone dan iPad pada 6 Jun 2024

    Siri iPhone 15 Pro dan iPhone 15 Pro Max serta tablet iPad yang dilengkapi cip M1 sudah mempunyai kuasa pengkomputeran yang cukup...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X