fbpx
More

    HUAWEI MatePad dan MatePad T tersedia di Malaysia: Tablet pelbagai tahap, harga bermula RM559

    Terkini, HUAWEI mengumumkan tarikh keberadaan dan ketersediaan siri tablet termasuklah HUAWEI MatePad Pro, HUAWEI MatePad dan HUAWEI MatePad T. Tablet yang bermula dari kelas permulaan hinggalah ke kelas premium ini bermula dengan harga RM559.

    HUAWEI MatePad Pro yang terdahulu telah dilancarkan, kini tersedia untuk ditempah sekarang. Versi Pro ini merupakan tablet bertahap flagship dan premium yang dilengkapi cipset Kirin 990. Jika anda sedang mencari peranti perkomputeran yang cukup ringan untuk anda bahawa ke mana sahaja dengan jangkaan prestasi flagship, HUAWEI MatePad Pro mungkin apa yang anda perlu.

    HUAWEI MatePad
    HUAWEI MatePad T

    HUAWEI MatePad pula hadir dengan cipset AI Kirin 810 bersama bateri besar 7250mAh. Tablet dengan paparan penuh Fullview 10.4 inci ini menyokong pelbagai ciri teknologi menarik termasuklah teknologi HUAWEI Clarivu Display Enhancement dan teknologi penjagaan mata pengguna. Di sisi yang lain, HUAWEI MatePad T pula merupakan tablet mampu milik mudah alih dengan skrin berukuran 8-inci dan bateri berkapasiti 5100mAh.

    Untuk HUAWEI MatePad Pro, anda boleh menempahnya sekarang secara dalam talian berharga RM2,399. HUAWEI MatePad dan MatePad T pula bakal tersedia secara dalam talian bermula 16 Mei ini dengan pelbagai tawaran menarik dan hadiah percuma melalui pembeliannya.

    Anda boleh mendapatkan hadiah percuma seperti flip cover, Langganan Premium Percuma HUAWEI Video (selama 3 bulan) dan HUAWEI Mobile Cloud 15GB (selama 12 bulan) jika anda mendapatkan HUAWEI MatePad pada harga RM1,399. Anda juga boleh mendapatkan hadiah percuma yang sama kecuali flip cover untuk pembelian HUAWEI MatePad T pada harga RM559.

    Jika anda ingin melihat tawaran menarik oleh HUAWEI sempena bulan Ramadan, anda boleh mengunjungi pautan ini. Kekal bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    Shopee lancarkan program Jaminan Tepat Masa untuk penghantaran barang bermula 6 Mei ini

    Shopee akan melancarkan inisiatif terbaharunya, program Jaminan Tepat Masa yang bertujuan untuk mengurangkan kebimbangan mengenai kebolehpercayaan penghantaran untuk pembeli dalam talian.

    Nothing Ear dan Ear (a) dilancar di Malaysia: Fon telinga wayarles lutsinar bermula RM479

    Nothing Malaysia telah memperkenalkan dua fon telinga wayarles baharu iaitu Nothing Ear dan Nothing Ear (a). Syarikat teknologi yang berpusat di London,...

    HONOR X7b 5G dilancar di Malaysia: Dimensity 6020, bateri 6,000mAh & kamera 108MP berharga...

    Memperkenalkan HONOR X7b 5G, telefon pintar yang berkuasa yang mentakrifkan semula prestasi mudah alih dan fotografi. Ia dilengkapi dengan RAM 16GB dan...

    nubia Neo 2 5G dilancar di Malaysia: Tampilkan ‘Dual Gaming Shoulder Triggers’ berharga RM999

    Siri nubia Neo melancarkan peranti andalan terbaharunya, nubia Neo 2 5G yang dicipta untuk memenuhi keperluan pemain kasual dan peminat dengan mengutamakan...

    TIME naik taraf Pakej MyKabel 100Mbps kepada 200Mbps, harga kekal pada RM69/bulan

    Awal bulan ini, TIME memberikan peningkatan Speed Boost secara percuma kepada beberapa pelanggan yang layak. Kini, terdapat satu lagi peningkatan baru dan...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X