fbpx
More

    Petanda siri iPhone 12 masuk Malaysia sudah mula dilihat. Model mana yang akan dijual dahulu?

    Beberapa minggu yang lalu, Apple Watch Series 6 dan Apple Watch SE sudah pun tersedia di Malaysia. Setelah pelancaran global siri iPhone 12, pasti ramai peminat yang sudah bersedia untuk membelinya. Lazada dilihat memuat naik acahan tentang penjualan iPhone 12 dengan memberi sedikit bayangan kepada kita.

    Melalui laman tersebut, Apple Online Store memaparkan iPhone 12 mini dan iPhone 12. Berkemungkinan, kedua-dua model ini bakal hadir dahulu berbanding iPhone 12 Pro atau iPhone 12 Pro Max. Laman ini turut memaparkan varian storan 64GB/128GB/256GB bersama harga.

    Kami cuba melihat di laman lain, namun masih tiada bayangan selain Switch dan U Mobile yang hanya menyenaraikan peranti tersebut. Anda boleh lihat gambar di bawah.

    Lazada
    U Mobile
    Switch

    Pada laman Switch, pelanggan yang berminat boleh mengisi borang pendaftaran untuk kesemua model iPhone 12. Tiada yang pelik disini. Berbeza dengan laman U Mobile, ia menyenaraikan iPhone 12 mini, iPhone 12 dan iPhone 12 Pro dengan paparan ‘Coming Soon’ (akan datang), tetapi tanpa iPhone 12 Pro Max. Mungkin syarikat telekomunikasi lain bakal menawarkan iPhone 12 Pro Max.

    Melalui kesemua maklumat di atas, terang lagi bersuluh bahawa siri iPhone 12 akan tersedia untuk di pra-tempah atau dilancar dalam masa terdekat. Kami menjangkakan awal November ini. Apakah jangkaan anda pula? Beritahu kami di laman Facebook dan kekal bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

    Baca berita lepas mengenai harga dan spesifikasi siri iPhone 12 di Malaysia!

     

    Artikel Terkini

    HONOR Pad 9 5G dilancar di Malaysia: Tablet 12.1 inci dengan skrin 2.5K bermula...

    HONOR Malaysia telah melancarkan tabletnya yang terbaru iaitu HONOR Pad 9 5G. Sebagai tablet kelas pertengahan, ia dilengkapi skrin berukuran 12.1 inci...

    HONOR MagicBook X 16 2024 rasmi di Malaysia dengan Intel i5-12450H, skrin 16″ berharga...

    Selain telefon pintar dan tablet, komputer riba HONOR MagicBook X 16 2024 juga dilancarkan untuk pasaran Malaysia. Ia dilengkapi dengan pemproses Intel...

    Shopee lancarkan program Jaminan Tepat Masa untuk penghantaran barang bermula 6 Mei ini

    Shopee akan melancarkan inisiatif terbaharunya, program Jaminan Tepat Masa yang bertujuan untuk mengurangkan kebimbangan mengenai kebolehpercayaan penghantaran untuk pembeli dalam talian.

    Nothing Ear dan Ear (a) dilancar di Malaysia: Fon telinga wayarles lutsinar bermula RM479

    Nothing Malaysia telah memperkenalkan dua fon telinga wayarles baharu iaitu Nothing Ear dan Nothing Ear (a). Syarikat teknologi yang berpusat di London,...

    HONOR X7b 5G dilancar di Malaysia: Dimensity 6020, bateri 6,000mAh & kamera 108MP berharga...

    Memperkenalkan HONOR X7b 5G, telefon pintar yang berkuasa yang mentakrifkan semula prestasi mudah alih dan fotografi. Ia dilengkapi dengan RAM 16GB dan...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X