fbpx
More

    Prism+ Luna Smart Air Conditioner dan Aura Smart Air Purifier rasmi di Malaysia, harga bermula RM429

    Prism+ yang merupakan antara jenama pilihan untuk TV dan monitor kini telah memasuki segmen perkakas rumah pintar di Malaysia. Prism+ telah melancarkan pendingin hawa pintar Prism+ Luna dan penulen udara pintar Prism+ Aura.

    Pendingin hawa Prism+ Luna tersedia dalam model 1HP yang mempunyai kapasiti penyejukan 9,000BTU dan 1.5HP yang mempunyai kapasiti penyejukan kapasiti penyejukan 12,000BTU. Luna menggunakan penyejuk R32 yang lebih mesra alam dan menampilkan teknologi Gold Fin untuk salutan anti-karat empat lapisan.

    Pengguna juga boleh mengawal Prism+ Luna dengan aplikasi Prism+ Connect. Satu lagi ciri hebat ialah fungsi geofencing di mana Luna akan hidup secara automatik jika anda berada dalam radius 1km dan mematikan sistem jika anda berada diluar kawasan radius.

    Anda boleh membuat tempahan Prism+ Luna daripada laman rasmi Prism+ Malaysia mulai 1 Mei dan ia juga boleh dibeli di kedai rasmi Shopee, Lazada serta kedai sah mulai 15 Mei. Prism+ Luna untuk model 1HP akan dijual pada harga RM799 (harga asal RM999) dan 1.5HP pada harga RM1,099 (harga asal RM1,299) dalam tempoh ini.

    Selain itu, semua unit Prism+ Luna akan datang dengan waranti standard selama dua tahun pada unit gegelung kipas dan lima tahun pada pemampat. Walau bagaimanapun, jika anda memilih pembungkusan jaminan lanjutan dengan servis tahunan melalui Prism+, anda akan mendapat jaminan lanjutan tujuh tahun pada kedua-dua unit gegelung kipas dan unit pemampat.

    Bersama-sama dengan penghawa dingin Luna, terdapat juga penulen udara pintar Prism+ Aura. Sama seperti Luna, anda boleh menyambungkannya dengan aplikasi Prism+ Connect untuk mengawalnya. Aplikasi ini juga dapat memberitahu anda status kebersihan udara dan servis.

    Prism+ Aura mempunyai liputan berkesan seluas 182 kaki² dan dilengkapi dengan penapisan gred perubatan HEPA H13 terkini untuk menghapuskan zarah bawaan udara. ‘Kepala’ Aura yang berbentuk seperti bola mempunyai mata yang boleh memberitahu anda sepintas lalu tentang kebersihan udara.

    Prism+ Aura akan mula dijual di laman rasmi Prism+ Malaysia, kedai rasmi di Lazada dan Shopee serta kedai sah mulai 1 Mei. Tersedia pada harga RM429 untuk model Alpine White dan RM449 untuk model Space Grey, pembeli awal akan dapat membelinya dengan diskaun RM50.

    Beritahu kami di Facebook jika anda berminat dengannya dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

     

    Artikel Terkini

    JPJ dan MOT tidak pernah beri kelulusan kepada BJAK untuk pembaharuan LKM dan cukai...

    Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Malaysia memberikan perhatian serius terhadap iklan yang dikeluarkan oleh BJAK Sdn. Bhd. berkaitan perkhidmatan pembaharuan Lesen Kenderaan Motor...

    Menteri Pendidikan Tinggi umum Fakulti AI pertama Malaysia akan dilancar pada 10 Mei ini

    Kerajaan Malaysia memberi tumpuan kepada peningkatan kemahiran tempatan dalam bidang kecerdasan buatan (AI) untuk menyokong permintaan tenaga kerja yang akan dipacu oleh...

    Rekaan dan spesifikasi vivo X100s, X100 Ultra tertiris, storan sehingga 1TB

    vivo dijangka bakal melancarkan siri telefon pintar andalan vivo X100s, vivo X100s Pro dan vivo X100 Ultra pada bulan ini. Ia bakal...

    Apple berusaha untuk keluarkan peranti lipat 20.3″ pada 2025 dan iPhone lipat pada 2026

    Apple sedang meningkatkan usahanya dalam membangunkan peranti boleh lipat, di mana penganalisis Haitong International Securities Jeff Pu mengatakan Apple sedang bersiap sedia...

    Apple Beats Solo Buds dan Beats Solo 4 akan dijual di Malaysia harga bermula...

    Apple telah menyenaraikan dua fon telinga wayarles iaitu Beats Solo Buds dan Beats Solo 4 On-Ear untuk pasaran Malaysia. Masing-masing membawa reka...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X