fbpx
More

    Siri vivo X Fold3 dikhabarkan akan diumumkan pada penghujung Mac 2024

    vivo sedang bersiap sedia untuk memperkenalkan telefon boleh lipat generasi seterusnya, vivo X Fold3 dan X Fold3 Pro di China akhir bulan ini. Menurut khabar angin terbaru, peranti yang dinanti-nantikan ini mungkin akan membuat penampilan sulungnya pada minggu terakhir bulan Mac dengan acara pelancaran pada 26, 27, atau 28 Mac 2024.

    Di samping peranti boleh lipat, vivo juga mungkin memperkenalkan vivo Pad 3 dan Pad 3 Pro pada acara yang sama, mengembangkan barisan tabletnya. Khabar angin mencadangkan bahawa vivo X Fold3 Pro akan menampilkan cipset Snapdragon 8 Gen 3 manakala terdapat spekulasi bahawa Pad 3 mungkin tidak dilancarkan semasa acara ini kerana Qualcomm belum mengumumkan secara rasmi cipset Snapdragon 8s Gen 3 lagi.

    Walau bagaimanapun, vivo mungkin mengadakan satu lagi acara pelancaran pada suku kedua tahun ini untuk memperkenalkan Pad 3 bersama-sama peranti lain seperti telefon pintar vivo X100 Ultra dan vivo X100s.

    Laporan membayangkan bahawa vivo X Fold3 akan menyasarkan untuk menjadi telefon boleh lipat paling ringan dan nipis dalam kategorinya serta menawarkan titik harga yang lebih berpatutan berbanding dengan Pro. Sebaliknya, X Fold3 Pro dijangka menjadi peranti premium yang dikuasakan oleh cipset Snapdragon 8s Gen 3 yang akan datang, meletakkannya sebagai pilihan mewah untuk pengguna yang mencari teknologi canggih dalam peranti boleh lipat mereka.

    Kongsi pendapat anda di Facebook kami dan teruskan bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

    Sumber: Weibo

     

    Artikel Terkini

    Shopee lancarkan program Jaminan Tepat Masa untuk penghantaran barang bermula 6 Mei ini

    Shopee akan melancarkan inisiatif terbaharunya, program Jaminan Tepat Masa yang bertujuan untuk mengurangkan kebimbangan mengenai kebolehpercayaan penghantaran untuk pembeli dalam talian.

    Nothing Ear dan Ear (a) dilancar di Malaysia: Fon telinga wayarles lutsinar bermula RM479

    Nothing Malaysia telah memperkenalkan dua fon telinga wayarles baharu iaitu Nothing Ear dan Nothing Ear (a). Syarikat teknologi yang berpusat di London,...

    HONOR X7b 5G dilancar di Malaysia: Dimensity 6020, bateri 6,000mAh & kamera 108MP berharga...

    Memperkenalkan HONOR X7b 5G, telefon pintar yang berkuasa yang mentakrifkan semula prestasi mudah alih dan fotografi. Ia dilengkapi dengan RAM 16GB dan...

    nubia Neo 2 5G dilancar di Malaysia: Tampilkan ‘Dual Gaming Shoulder Triggers’ berharga RM999

    Siri nubia Neo melancarkan peranti andalan terbaharunya, nubia Neo 2 5G yang dicipta untuk memenuhi keperluan pemain kasual dan peminat dengan mengutamakan...

    TIME naik taraf Pakej MyKabel 100Mbps kepada 200Mbps, harga kekal pada RM69/bulan

    Awal bulan ini, TIME memberikan peningkatan Speed Boost secara percuma kepada beberapa pelanggan yang layak. Kini, terdapat satu lagi peningkatan baru dan...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X