fbpx
More

    Siri Redmi Note 10 mungkin dilengkapi skrin AMOLED atau LCD 120Hz

    Terkini, Redmi dilihat menyediakan undian mengenai spesifikasi skrin yang lebih disukai ramai sama ada skrin LPCD dengan kadar segar semula 120Hz atau skrin AMOLED. Melihat kepada status undian terkini, kebanyakan pengguna memilih spesifikasi skrin AMOLED untuk siri Redmi Note 10.

    Sepintas lalu, siri Redmi Note 10 dijangka mungkin hadir dengan kamera 108MP, Snapdragon 732G dan beberapa spesifikasi jangkaan yang lain. Undian mengenai spesifikasi skrin siri Redmi Note 10 ini disiarkan melalui laman Twitter India.

    Kebanyakan pengguna di laman Twitter mengundi pilihan skrin AMOLED berbanding skrin LCD 120Hz. Terdahulu, kami telah memaklumkan mengenai adakah skrin jenis IPS LCD dengan kadar segar semula 120Hz atau skrin jenis AMOLED dengan kadar segar semula standard 60Hz lebih baik untuk telefon pintar anda.

    Di sisi yang lain, Redmi 10X 5G yang dijangka akan dijenamakan semula sebagai salah satu model dalam siri Redmi Note 10. Redmi 10X 5G memiliki skrin AMOLED 6.57 inci, RAM 8GB dan storan 128GB. Ia juga memiliki 48MP + 8MP ultra lebar + 2MP sensor kedalaman, kamera swafoto 16MP, bateri 4250mAh dan cas pantas 22.5W.

    Apakah pendapat anda? Adakah anda memilih spesifikasi skrin LCD 120Hz atau AMOLED? Beritahu kami di laman Facebook dan kekal bersama Rakan Teknologi Utama Malaysia untuk berita teknologi terkini.

    Sumber: Gizmochina

     

    Artikel Terkini

    HONOR Pad 9 5G dilancar di Malaysia: Tablet 12.1 inci dengan skrin 2.5K bermula...

    HONOR Malaysia telah melancarkan tabletnya yang terbaru iaitu HONOR Pad 9 5G. Sebagai tablet kelas pertengahan, ia dilengkapi skrin berukuran 12.1 inci...

    HONOR MagicBook X 16 2024 rasmi di Malaysia dengan Intel i5-12450H, skrin 16″ berharga...

    Selain telefon pintar dan tablet, komputer riba HONOR MagicBook X 16 2024 juga dilancarkan untuk pasaran Malaysia. Ia dilengkapi dengan pemproses Intel...

    Shopee lancarkan program Jaminan Tepat Masa untuk penghantaran barang bermula 6 Mei ini

    Shopee akan melancarkan inisiatif terbaharunya, program Jaminan Tepat Masa yang bertujuan untuk mengurangkan kebimbangan mengenai kebolehpercayaan penghantaran untuk pembeli dalam talian.

    Nothing Ear dan Ear (a) dilancar di Malaysia: Fon telinga wayarles lutsinar bermula RM479

    Nothing Malaysia telah memperkenalkan dua fon telinga wayarles baharu iaitu Nothing Ear dan Nothing Ear (a). Syarikat teknologi yang berpusat di London,...

    HONOR X7b 5G dilancar di Malaysia: Dimensity 6020, bateri 6,000mAh & kamera 108MP berharga...

    Memperkenalkan HONOR X7b 5G, telefon pintar yang berkuasa yang mentakrifkan semula prestasi mudah alih dan fotografi. Ia dilengkapi dengan RAM 16GB dan...

    Artikel Berkaitan

    Ulasan / Featured

    X